Kimsenin farkında olmadığı bir özellik var

 Merhaba dostlar,

Bildiğiniz gibi WhatsApp olayı patladı ve internete girdiğimiz bilgilerin hangi ellerde nasıl kullanıldığı çokça konuşulmaya başladı. Çok da iyi oldu. Ben de etkilerinizi WhatsApp'da paylaş butonunu kaldırdım. Bazılarınız farkedecektir.

Kimsenin farkına varmadığı bir özelliği size hatırlatmak istedim. Kullanıcı menüsünde Ayarlar diye bir bölüm var. Buradaki anahtarları açarsanız, Sihirli Defter size her sabah transit özetlerinizi mail olarak gönderiyor.

Aslında en güzel kısmı, planetler burç ve ev değiştirdiğinde sizi uyarıyor olması. Bir çok kullanıcı farkında değil, hatırlatayım dedim.

Hoşça kalın.









Yorumlar

  1. Merhabalar sihirli defterin sıkı takipcisiyim tutulmaları güncellemeyi düşünüyormusunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sihirli Defter'e hoş geldiniz.

Antik Mısır burçlarına baktınız mı?

Artık transit haritasını da çiziyorum