Sihirli Defter'e hoş geldiniz.


Merhaba,

Öncelikle kendimi tanıtayım: Benim adım Ümit Gülsen. Bir astroloji sevdalısı demek yeterli aslında ama buna ek olarak kendine yetecek kadar kodlama bilen bir mühendis olduğumu da ekleyebilirim. Merak edenler için: Evet, 10, evim kova burcunda :) 

Biliyorum, sihirlidefter.com sitesini açtınız ve gizemli - karanlık ekranlarla ya da rengarenk resimlerlerle, yazılarla, burç işaretleri ile dolu bir astroloji sitesi bulmayı beklerken, beyaz, sade, hatta basit görünümlü bir giriş sayfası ile karşılaştınız.

Evet… Bu sitede, benzerlerini onlarca, hatta dil biliyorsanız, yüzlerce astroloji sitesinde göreceğiniz iddialı yazılar, fantastik başlıklar, kocaman resimleri karanlık temalar yok.

Peki ne var?

Basit görünenin ardında yatan ciddi hesaplamalar ve cömertce, ücretsiz sunulan bilgiler var. En temel özelliği, SİZE ÖZEL hesaplamalar yapması ve şu an içinde bulunduğunuz astroloji etkileri anlatması. İşte bu kolay değil ve bu hizmeti genellikle ücretli siteler sunuyor.

Size özel hesaplamalar yapabilmek için sizden istediği sadece doğum verileriniz. Yani doğum tarihiniz, doğum zamanınız ve doğum yeriniz.

Hemen deneyebilirsiniz. Üye olmanıza gerek yok, ziyaretçi olarak girin ve bu yürürlükte olan etkilerinizi görün.

Evet, tabi ki üye olmanızı isterim. Peki, üye olunca ne oluyor? Siz her seferinde doğum bilgilerinizi girmekten kurtuluyorsunuz ve bir çok ek özelliklere kavuşuyorsunuz. Ben de, kaç kişi gerçekten bu sitenin takipçisi onu anlıyorum ve saçma, rahatsız edici yorumlar yazılmasını kontrol edebiliyorum. Aynı zamanda sizden gelen yorumları ve istekleri de öğrenebiliyorum. 

Hemen belirteyim:

1- Üyelik ücretsiz.

2- Verdiğiniz tek şey mail adresiniz ve doğum verileriniz.

3- Kimseye kendi istemedikçe tek bir mail gitmiyor. Mail adresleri şifrelenmiş olarak tutuluyor ve paylaşılmıyor. 

4- Üyelikten çıkmak iki tuşa tıklamakla oluyor. ( Çık -> Emin misin? -> Evet ... Bu kadar.)  Ve sizinle ilgili -her şey- kalıcı olarak siliniyor.  

Sihirli Defter'in anlattıkları ise şunlar:

1- Öncelikle, sizin için şu an etkili olan rüzgarları (transitleri) hesaplıyor ve anlatıyor. Bunu üç bölüme ayırarak yaptım, çünkü bazı rüzgarlar kısa süreli, bazıları haftalar, bazıları da aylar sürüyor. (Ziyaretçiler sadece ilk kısmı görebiliyorlar).

2- Önümüzdeki iki ay içinde bir günü seçip sorgulamanıza izin veriyor.

3- Bir sınır olmaksızın geçmişteki her hangi bir günü seçip sorgulamanıza izin veriyor.

4- Şu an gökteki planetlerin konumlarını, ileri ya da geri harekette olduklarını ve kendi aralarında yaptıkları açıları hesaplayı gösteriyor.

5- Doğum tarihini bildiğiniz bir insanın (doğum zamanını bilmeniz gerekmez) karşı cinste ne aradığını, nelerden hoşlandığını anlatıyor. (Tabi ki kendiniz için de bu soruyu sorabilirsiniz).

6- Doğum tarihini bildiğiniz bir insanın hangi hediyelerden hoşlanacağını anlatıyor. Yani size hediye seçiminde yardımcı oluyor.

7- Doğum gün ve ayını bildiğiniz bir insanın (doğum yılını bilmeniz gerekmez) Antik Mısır burcunu anlatıyor. Ne kadar isabetli tarifler yaptığını görünce şaşıracaksınız.

8- Doğum haritanızı çiziyor.

9- Yürürlükte olan tutulmanın SİZİN İÇİN olan etkilerini anlatıyor.

10- Harry Potter sevenler için: Seçici şapka sizi hangi sınıfa koyardı, onu söylüyor.

Ve her gün Sihirli Defter'e daha ilginç, daha eğlenceli ne ekleyebilirim diye düşünüyorum ve fırsat buldukça zenginleştiriyorum.

Siz sormadan ben söyleyeyim:

1- Biliyorum: Bir hizmete para ödemiyorsan ürün sensindir. Peki ürün sen misin? Hayır. Ürün benim verdiğim hizmetler. Sadece ücretsiz bir kısmı var ve bu kısım yeterince büyük.

2- Evet, siteden para kazanmak gibi bir hedefim var. Sadece bunu ekstra hizmetler vererek, reklam ve bağış alarak yapmak istiyorum.

3- Bilgilerinizi (mail adresiniz, doğum yeri, tarihi, zamanı ve yapacağınız yorumlar) şifreleyerek saklıyorum ve kişisel verilerin korunması kanununa uymak için elimden geleni yapıyorum. Bunları hiç bir kimse ve kurum ile paylaşmıyorum  Ve gördüğünüz gibi, minicik harflerle yazılmış, ölümcül uzunlukta sözleşme metinleri ve kocaman bir izin veriyorum kutucuğum da yok. Vereceğiniz bilgileri kendi astroloji çalışmalarımda kullanıyorum. 

Son olarak önemli bir konuya değinmek isterim: 

Transit etkilerini anlamak kolay değildir. Akıntılarda yüzen balıklar misali onların içinde yaşarız, bizi oradan oraya sürüklerler ama onların farkında olmayız. Sihir Defter ise işte bu akıntıları anlatır. Onları düzenli olarak okumak, üzerinde düşünmek ve gözlemek gerekir. Bunu çoğu insan yapamaz ya da yapmaz. Ama olup bitenlerle bu etkiler arasındaki bağlantıyı kuranlar, Sihirli Defter'i okumadan güne başlamazlar. 

Blog'daki diğer yazıları okumaya ve abone olmaya ne dersiniz? Eğlenceli yazılar var. Sol üst köşedeki yeşil ok'a tıklamanız gerekiyor.  

www. sihirlidefter.com da buluşmak dileğiyle, 

Hoşça kalın.

Ümit Gülsen

Aşağıda YouTube ve Instagram kanallarımı görebilirsiniz:








Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kimsenin farkında olmadığı bir özellik var

Corona: Neden ve ne zamana kadar?